ساعت ویکتوریا

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
   1   2      >
 
+ شيعه‌ي علي 

‌يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِذا ضَرَبْتُمْ في‏ سَبيلِ اللَّهِ فَتَبَيَّنُوا وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ أَلْقى‏ إِلَيْكُمُ السَّلامَ لَسْتَ مُؤْمِناً تَبْتَغُونَ عَرَضَ الْحَياةِ الدُّنْيا فَعِنْدَ اللَّهِ مَغانِمُ كَثيرَةٌ كَذلِكَ كُنْتُمْ مِنْ قَبْلُ فَمَنَّ اللَّهُ عَلَيْكُمْ فَتَبَيَّنُوا إِنَّ اللَّهَ كانَ بِما تَعْمَلُونَ خَبيراً (نساء: 94)

اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد، چون در راه خدا سفر مى‏كنيد [خوب‏] رسيدگى كنيد و به كسى كه نزد شما [اظهارِ] اسلام مى‏كند؛ مگوييد: «تو مؤمن نيستى» [تا بدين بهانه‏] متاع زندگى دنيا را بجوييد، چرا كه غنيمتهاى فراوان نزد خداست. قبلاً خودتان [نيز] همين گونه بوديد، و خدا بر شما منّت نهاد. پس خوب رسيدگى كنيد، كه خدا همواره به آنچه انجام مى‏دهيد آگاه است.

متاسفم براي کساني که حتي حکم قرآن رو رعايت نميکنن و کساني رو که اظهار اسلام ميکنند براي اميال داخلي خود تکفير ميکنند.


+ ديار 
کره خر، اول دکتر علي شريعتي رو بشناس بعد دهنتو وا کن......
اگر خر نمي بودي که اهنت نمي کردي.
+ ف 
تا روزي که افرادي مثل ش مثبت هستند که خودرامسلمان دانسته وديگران را کافر..مشرک ومنافق مي نامند..مطمئنا افرادي همچون داعش وداعشي ملعون وجوددارند که به ناحق خودرا مومن شناخته وافراد کس مشنگ واز خدا بي خبر مثل توراقاطي شيعه وسني واقعي ومسيحي ميکنند وسرميزنند...حق امثال توي ش مثبته که داعشيا باخانواده ات بگاينت تابفهمي هرچند نفهمي در مملکت شيعه بااين امنيت مملکت شيعه .زرت وپرت نکني..بدبخت
فرقي نميکنه شيعه باشي يا سني و يا حتي بي دين هستي باش ولي لاقل آدم باش ... آدم .
خيلي ها هستند به هيچ چيزي اعتقاد ندارند ولي عين اين حمال به اعتقادات کسي توهين نميکنند .
اين کره خر کيه به دکتر شريعتي و شيعه توهين کرده ؟
هر چهارپايي هستي باش ولي به اعتقادات ديگران احترام بگذار .
درود بر مجاهد شهيد دکتر علي شريعتي

+ شيعه خر 
تو و دكتر شريعتي هر دوتون را گاييدم
+ محمد 
سلام
دل اميرالمونين را شاد کردي،اميدوارم در آخرت همنشين ايشان و خاندان مطهرش گردي.
سلام. در صورت امکان اگر مطلبي از جايي نقل شده است منبع آن را هم بفرماييد
+ آرويك 

سلامدوست عزيز متني که از کتاب فاطمه فاطمه است نوشتي خيلي قشنگه، دو بار اين کتاب رو خوندم ولي بازم سير نشدم .خوشحالم که هنوز کساني هستند که به فکر شيعه و تشيع علوي هستند
به نام خدا
سلام و عرض ادب..
بعد از هک شدن وبلاگ راه راستين توسط گروهي کور دل به مدد الله سبحانه و تعالي تالار گفتمان اسلام راه راستين افتتاح گرديد.
هدف اين تالار به چالش کشيدن دو مذهب مشهور سني و شيعه مي باشد.
در اين تالار موضوعات مهم و اختلافات اصولي و فروعي مطرح شده و با عضو گرفتن از برادران دينيمان و شيعيان طالب حقيقت به مذاکره اي در فضايي سالم و به دور از بي احترامي سعي در کشف راه راستين خواهيم کرد.
از شما برادر مخلص و مهربانم که براي معامله ي دنيا با بهشت رضوان, دين الله سبحانه و تعالي را تبليغ مي کنيد دعاي خير مي کنم و از شما مي خواهم که علاوه بر عضويت در تالار و جهاد علميتان در تالار, با درج لينک در پيوند هايتان اين مهم را به برادران ديگر نيز اطلاع دهيد.
اجرتان 1 به 700 با الله.

http://raheraastin.mihanbb.com

سلام دوست عزيزو گرامي ايام فاطميه را به شما تسليت ميگم

راستي با اجازه يه مطلب از سايت شما يه مطلب رو كاپي كردم تا در وبلاگم درج كنيم تا كاري كرده باشم براي مادر عزيزو گرامي سادات

عشق باعث شده كه دل سامان گرفت

پشت درب خانه زهرا جان گرفت

عشق يعني قلب چون آيينه ئي

جاي ميخ در به روي سينه ئي

+ هادي 

آقايان برادر يا خواهران نگارده سايت !

به پيامبر و تمام مقدسات قسم كه حضرت زهرا (س) شهيد شده اند.

لطف كنيد و واژه هاي مرگ را مبدل به شهادت كنيد.

ما رو هم از دعا فراموش نكنيد

هادي از مشهد

+ شيعه کوچولو : سجده برخاك در .. 

به شيعه سابق عمر و يزيد و معاويه عرض ميشود كه :

منابع ذيل . درخصوص سجده بر خاك است كه در كتب اهل سنت وجود دارد .

بنابر اين سعي كن كه ديگر به شيعه اهل بيت عليهم السلام دروغي نبندي كه بنا به گفته آل محمد عليهم السلام . هر دروغ به عمد . مساوي هفتاد گناه كبيره است كه ساده ترين آن . زناي با مادر ميباشد !

رسول الله (ص) : ( جعلت لي الارض مسجداً وطهوراً ) .

1 ـ صحيح البخاري 1 / 149 ح2 ، 1 / 190 ح98 .
2 ـ صحيح مسلم 2 / 63 .
3 ـ سنن الترمذي 2 / 131 ح 317 .
4 ـ سنن النسائي 2 / 56 .

+ ابولولو 
فقه شيعه، سجده بر زمين و يا آنچه از زمين روييده مي شود که خوردني و پوشيدني نباشد، جايز مي داند و چون غالباً در منازل و خانه ها نماز ادا مي شود و همه اطاق ها مفروش به قالي و نمد است و امکان بر چيدن آن ها نيست و در صورت بر چيدن، زمين ها از گچ، کاشي، و موزاييک است و سجده بر آنها جايز نيست، لذا قطعاتي از خاک پاک را هنگام لزوم با خود دارند، به خصوص از خاک کربلا که بنا به روايات رسيده از اهل بيت عليها السلام موجب زيادتي ثواب و فضيلت مي گردد.

تا زمان امام صادق عليه السلام شيعيان و اهل بيت عليهم السلام مقداري از خاک کربلا را با خود در کيسه اي داشتند و بر آن سجده مي کردند اما امام صادق عليه السلام براي پخش نشدن خاک، آن را با آب مخلوط کرده و به صورت الواح و قطعاتي که امروزه مهر ناميده مي شود، جهت تبرک با خود نگاه مي داشتند.
آيا اين عمل ساده اين قدر بايد تعجب شما را برانگيزاند؟ در حالي که ما آن را از اهل بيت عليهم السلام که به قول علماي خودتان عديل (هم وزن) قرآنند آموخته ايم، اما فتوا به ازدواج با پسران در سفر و يا جماع با محارم خود را (در صورت پوشاندن آلت با پارچه) که بر هيچ چيزي مستند نيست،؛ جايز و عادي مي دانيد ؟ ...
   1   2      >