• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : معاويه را بهتر بشناسيم!
  • نظرات : 5 خصوصي ، 32 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 
    سلام قولا من رب الرحيم
    وسلام برتمام حق جويان بي تعصب
    دوست عزيز اشتباه نکنيد اهل سنت آگاه وروشن هيچ نظر مثبتي نسبت به معاويه ندارند اما توضيح اينکه چرا بعضي از افراد که توانايي علمي زيادي هم ندارند به طرفداري از معاويه مي پردازند امر دشواري است به اندازاه ي 1400 سال تفرقه واختلاف بين مسلمين که غالبا ريشه در خودخواهي دارد.
    اما اگر شما طالب نظر واقعي اهل سنت دراين مورد هستيد توجه تان را به نظرات علامه احمد مفتي زاده متفکر واحياگر دين درعصر حاضر جلب مينمايم. کسي که براي پيروزي انقلاب 57 زحمات زيادي کشيد ولي آنان که از درک اصالت پيام وي عاجز بودند اورا 10سال به بند کشيدند وانواع جور وجفا را در حق او روا داشتند ودر نهايت بدليل تحميل انواع شکنجه وآزارهاي جسمي وروحي روح مبارکش را به سوي رفيق اعلا کوچاندند.
    براي قدم اول آشنايي توجه شما را به استماع نوار شماره ي 111 وي در سال 1357 در محل وزارت امور خارجه ايشان در تهران جلب مينمايم تا ضمن دانستن نظر واقعي اهل سنت در باره ي معاويه کمي هم به ريشه هاي تفرق مسلمين پي ببريد وهم تا اندازه اي با شخصيت والاي علامه ي فقيد آشنا شويد وپس از آن از خود بپرسيد به کدامين گناه چنين نعمتي را از مسلمين گرفتند؟باي ذنب قتلت؟
    تراک صوتي مذکور را ميتوانيد تحت عنوان نوار شواره 111 درقسمت آلبوم نوارهاي سايت رسمي فيلتر شده مکتب قرآن که نام مجموعه ي پيروان ايشان است دانلود نماييد. به آدرس www.maktabquran.com
    با آرزوي هدايت همه ما به راه مستقيم خدا نگهدار.