• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : ترويج زنا با فتواهايى غير شرعى!!
  • نظرات : 4 خصوصي ، 40 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      >
     
    سلام
    اين بحثها را بگذاريد كنار و دستون رو بگذاريد رو دلتون از خودتون سئوال كنيد. آيا خدا از اعمالمون راضي هست؟ آيا ما دينداري مان كامل هست؟ آيا ما به حد رسيديم كه بگوييم فلاني دينش كامل تر هست و فلاني نه.
    از خدا بترسيد. كه خدا بر همه اينها آگاه است.
    الهي همه ما را به راه راست هدايت بفرما. آمين
    + مسعود 

    لعنت خدا بر دروغ گويان كاذبي كه با تهمت به ديگران سعي دارند مذهب خرافي شان را حفاظت كنند.

    آقاي سجاد

    احمق تو وان آيت الله هايي هستيد كه عقايد يهود و مسيحي را وارد اسلام كرديد و آن را مذهب اهل بيت مي دانيد. اهل بيت از ملحداني چون شما بيزارند و در قيامت چهره كريه تان در مقابل آنها رسوا خواهد شد. آخر احمق نادان (من مخالف توهين هستم اما با بي ادب بي ادبي عين ادب است) در كتب خود شيعه نيز هست كه حكم تحريم صيغه را ژيامبر به حضرت علي داد تا در روز فتح خيبر بداند. اما علماي شيعه كه نمايندگان يهود در اسلامند با فلسفه بافي مي گويند اين حكم مربوط به همان روز و موقت بوده. اما الغ ها روزي كه مسلمانان دور از خانه و زن شان هستند چرا بايد صيغه حرام باشد؟ تنها براي شهوت راني خودتان احاديث جعلي و دروغ به اهل بيت مي بنديد و خود را ژيرو اهل بيت مي دانيد . بايد صبر كرد تا در قيامت حقيقت بر شما كوردلان ظاهر شود و آن وقت هم سودي به حاتان نخواهد داشت. كمي فكر كنيد. تا كي تحريف معنوي كلام خدا و جعل حديث به نام اهل بيت. خدا لعنت كند بانيان مذهب گمراهتان راw

    + دبئ 
    دائ بدبختها چرا اينقدر حرفهئ علكئ مئ زنئ دروغ از اهل سنت مئ گنئ
    + سالم 

    سلام

    با احترام به همه ي مذاهب

    فكر نميكنيد مسلمانان بيش از حد وقت شان را صرف اين حرفها ميكنند اصلا چه ضرورت است كه شما از كتاب انها عكس مياوريد و آنها از كتاب شما، مگر ديگر كاري از شما ساخته نيست جز ايجاد شك و منازعه. كشورهاي شرقي با همين تفكر شان بدبخت شدند.

    در برابر گسترش ايدز پيشگام شو

    کاندومهاي جديد Hot و Life، جديدترين محصولات Apple condom ميباشد که باعث تاخير در انزال شده و مدت نزديکي با همسر را افزايش ميدهد، همراه با اين کاندوم کرم تاخيري جهت استفاده آقايان و ژل روان کننده مخصوص بانوان قرار داده شده است.

    استفاده از اين کاندوم مناسب زوجهاي جوان و نو عروسان جهت تنظيم زمان بارداري ميباشد.

    + سجاد 

    در جواب ساجد - سني بي عقل فتواي يك عالم احمق خود را نفي ميكني و فرياد ميزني ولي حلال خدا را كه خود پيامبر و قرآن بر آن حكم كرده و اصحاب بر اساس آن صيغه مينمودند حرام ميكني .

    ابله صيغه حرام است يا اين فتوا كه بدون علم و اجتهاد داده شده است.

    + سرباز رسول الله 
    لعنت الله بر كافران
    + ساجد 
    براي خدا بس است شرم كنيد چگونه ميتوانيد اينقدر راحت بگوئي زنا در بين اهل سنت رايج است؟شرم كن مسلمااااااان.اهل سنت زنا را حرام و گناه كبيره دانسته و صيغه را نيز حرام ميداند.يعني چه؟آيا كسي حاضر است خواهر خود را براي مدتي به صيغه مردي در بياورد؟غيرتتان كجا رفته؟بس است ديگر براي رضاي خدا بس است كمي فكر كنيد.استغفرالله
    + ي 
    سلام

    در پاسخ به آقاي عمر فاروق !

    مهمترين استدلال اهل سنت عليه صيغه همين است !

    اما جوابها:

    1- خواهر من (و هر مسلمان ديگر) اگر منع شرعي براي صيغه شدن نداشته باشد (يعني متاهل نباشد و ممنوع التزويج با آن فرد نباشد و...) اختيارش دست خودش است نه من و نه هيچ برادر ديگري!

    2- ممكن است من و يا شما با ازدواج معمولي خواهرمان هم با كسي موافق نباشيم . مثلا ازدواج خواهرتان با يك سياه پوست بد قيافه ممكن است براي شما كراهت آميز باشد . اما اين دليل منع شرعي آن ازدواج نيست.

    + عمر فاروق 

    در پاسخ به شيعه

    آيا حاضري خواهرتو به ازدواج موقت من در بياري ؟

    + ي 
    ي
    + شنبه 

    برادر عزيز سلام عليکم
    فرا رسيدن ايام پر فيض و برکت صوم وصيام را به شما و خانواده تبريک ميگويم
    اميدوارم بهره کافي از اين خوان الهي بگيري
    از شما تقاضا دارم ديگر حتي الامکان براي وبلاگ منهاي توحيد نظر نگذاري
    به دو علت
    1- ورود به وادي اينها روح انسان را تاريک ميکند واز معنويت آن مي کاهد
    2- باعث پر وبال گرفتن و احتمالا منافع مادي درخصوص راندمان کاري آنها ميشود

    در ضمن چون بنا را بر نپذيرفتن هر حرفي از ما گذاشته اند هر حرفي را رد ميكنند

    من كتابي از ايشان چاپ سنندج را دارم تحليل ميكنم

    مطمئن باش آن هم مقبول نمي افتد!!

    + شيعه 

    مصيبت از جائي شروع شد كه جناب عمر متعه ( ازدواج موقت ) را تحريم و منع كرد . امام علي عليه السلام فرمودند اگر عمر متعه را منع نميكرد هيچكس زنا نميكرد مگر انسان شقي و بدبخت . فتواي جناب ابوحنيفه بزرگ مرد فقه و تاريخ اهل سنت و جماعت جاي تعجبي نبايد داشته باشد زيرا ايشان از رهبر خود جناب عمر پيروي نموده و چنين فتوايي را صادر كرده است ؟!...

    براي همين است كه در بين اهل سنت و جماعت عمل كثيف زنا و ..... شيوع فراوان دارد .

    طبق حديثي از امام علي عليه السلام هر انساني با اعتقادات خود محشور خواهد شد ... اگر كسي يك سنگ را هم بپرستد در قيامت با همان سنگ محشور خواهد شد .

    تيري كه در كربلا بر گلوي نازنين حضرت علي اصغر عليه الصلاه والسلام نشست آن را ابوبكر در سقيفه بني ساعده پرتاب كرده بود ....

     <      1   2   3      >