وبلاگ :
شيعيان اهل سنت واقعي
يادداشت :
مناظره با اهل سنت
نظرات :
12
خصوصي ،
314
عمومي
نام:
ايميل:
سايت:
مشخصات شما ذخيره شود.
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
اين پيام به صورت
خصوصي
ارسال شود.
+
محسن
اگر ازدواج موقت در عصر پيامبر مرسوم بوده است حتما خداوند رحمن در قران مشروعيت و احکام تفضيلي ان را بيان ميکرد همانطور که در ازدواج دائم و ملک يمين بيان کرده است
يقينا اگر ازدواج موقت مشروع بود بخاطر سهولتش عمل به ان بيشتر ميشد پس چگونه خداوند به اين امر مهم سکوت ميکند ولي دو ازدواج ديگر را تشريح ميکند
خداوند نکاح جاريه را هشت جاي قران بحث کرده است و ايات ديگر مربوط به مشروعيت و احکام ان در قران فراوانند حتي خداوند مسئله اي مانند شراب را که اهميتش از نکاح متعه کمتر است چندين بار ذکر کرده است پس چگونه نکاح متعه که خطرناک تر است و وقوع ان بيشتر خواهد بود در قران ذکر نميکند
در اين زمينه يک قول درست است اينکه نکاح متعه بر مسلمانان حرام بوده است و انرا عملي نساخته اند واز اول عهد اسلام بر انان حرام گشته است همانطور که در سوره هاي مومنون و معارج ذکر شده است