• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : غدير حقيقت انكار نا پذير تاريخ
  • نظرات : 10 خصوصي ، 201 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + اشکان 
    سلام بند يک شيعه هستم و توهين به مقدسات اهل سنت را قبول ندارم و با ان مخالفم . بايد عرض کنم خداوند خود در قران کريم فرموده که اهل بيت پيامبر پاک از هرگونه گناه و معصيت هستند و همچنين خداوند خود در قران فرموده که اي مومنان سرپرست شما خداي يگانه و رسول خدا و کسي که در حال رکوع نماز زکات ميپردازت است . اين را فقط شيعه نميگويد بلکه خود خدا در قران فرموده و علماي اهل سنت نيز گفته اند که شخص مورد نظر در سوره مائده ايه 55 همان حضرت علي (ع) هست .



    همچنين برادري عرض کردند ما شيعيان به مرده توسل ميکنيم . اولا توسل تعريف خاص و روشن خودش را دارد . توسل به معناني پيدا کردن وسيله اي براي رسيدن به خداي يگانه هست .

    دوما پيامبران و ائمه معصومين نمرده اند بلکه حيات برزخي دارند بنا بر گفته سخن خدا در قران کريم که فرموده شهدا نمرده اند بلکه زنده هستند و نزد خدا روزي ميخورند. پس ما به اشخاص مرده توسل نميکنيم .


    سوما توسل بع معناي شريک قرار دادن چيزي يا شخصي به جاي خداي يگانه نيست بلکه واسطه قرار دادن شخص صالح و با ايماني است براي زنديک تر شدن به خداي يگانه . همان طور که برادران حضرت يوسف از پدر خواستند که شفاعت انان را از خدا بکند . مگر اين برادران خود نميتوانستند از خدا امرزش بخواهند بله قطعا ميتوانستند اما انها به خاطر گناهانشان خجالت زده بودند و شرم داشتند به همين جهت سراغ يک شخص صالح رفتند که نزد خدا ابروي بسيار دارد . همان طور که خدا خود در قران به رسول اسلام ميفرمايد اگر ان گروه به نزد تو نيامده و از تو نميخواستند که براي انان از من امرزش بخواهي انان را نميبخشيدم پس توسل بنا بر حکم قران جايز است .