• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : عدالت همه صحابه؟!
  • نظرات : 1 خصوصي ، 17 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + 114 
    واقعا براي شما متاسفم که وقايع تاريخي به اين بزرگي را يک اشتباه کوچک مي پنداريد......
    + دوستدار صحابه 
    آقاي شيعه که گفتي يک سوره در قرآن در باره ي بدي صحابه نازل شده کدوم سوره؟
    سلام. با توجه به محتواي خوبي که داريد، خوشحال ميشم اگر با هم تبادل لينک داشته باشيم. لطفا سايت من رو ببينيد و اگر مايل بوديد توي سايتم (www.chaparsoft.com) برام پيغام بگذاريد تا تبادل لينک کنيم
    + شيعه واقعي موحد 


    سلام عليکم علي موحدين و مجاهدين في کل مکان.

    بايد گفت الله تعالي بارها در قرآن از اصحاب پيامبر اعلان رضايت کرد و به آنها و عده بهشت داده مانند توبه ايه 100 - فتح ايه 18 و 29 - توبه 88 و 89 و...

    الله تعالي نشانه مومنين آينده را در حب به صحابه ميداند در حشر ايه 10 که بزرگترين صحابه عبارت از علي ابوبکر عمر عثمان طلحه زبير رضي الله عنهم.

    امام علي در نهج البلاغه در نامه 6 بطور کلي خلافت خود را منکر ميشود و خلافت را حق مهاجرين و انصار يا صحابه ميداند و در ادامه ميفرمايند الله با صحابه هست

    برادران تشيع به شما توصيه به خوانندن کتابهاي علماي شيعه که حقايق گفنه اند مانند : حضرت آيت الله العظمي علامه سيد ابولفضل بن امام رضا (ع) برقعي و علامه سيد مصطفي حسيني طباطبايي و استاد حيدر علي قلمداران.

    که اين سه نفر به مذهب به حق اهل سنت و جماعت پيوستند و بر مذهب جعلي پدري خود پشت کردند.

    بايد گفت در مذهب تشيع انواع شرک و کفر و بدعت هست پس بدانيد به الله قسم هر با عقيده شيعه امامايه به وعده الله و سول و اهل بيت به جهنم خواهد رفت منم شيعه بودم ولي هدايت يافتم و موحد شدم و مسلمان بله مسلمان چون قبلا مشرک بودم در واقع با سني شدنم شيعه شدم دوستان به سايت عقيده اهل سنت رجوع کرده و کتاب اين عزيزان که نام بردم مخصوصا علامه برقعي بريد مطالعه کنيد.

    اللهم نصر موحدين و مجاهدين في افغانستان و في عراق و في کل مکان . آمين

    + شيعه كوچولو : عمر در بهشت است 

    طبق حديث 3424 بخاري . جناب عمر بهشتي زاده در آخرين لحظات عمر خود . شراب نوشيده است !!!

    بنابر اين . همه مي بايست معتقد به بهشتي بودن ايشان باشند .

    تذكر لازم و واجب : البته آن بهشتي كه نامش دوزخ است !!!

    طلحه زمان مرگش حدود 14000 گنيز ايراني داشت اهرا لعنتش کند
    + مسلمان 

    به نام خدا

    اي مسلمانان بياييد بجاي تفرقه انگيزي بين برادران خود سعي كنيم پيمان برادري بين هم برقرار نماييم!!ما همه خداوند و رسولش را همچنين كتابش قران را كه بارها در ان امده به تفرقه نياندختن در دين اشاره شده قبل داريم!!پس چه زيباست كه از لعن لعنت كردن يكديگر دوري كنيم!اينها اختلافات اندكي در مقابل اشتركات ماستپس بياييد با كنار گذاشتن اينها اسلام را تداوم بخشيده و خدا را از خود راضي بگردانيم!!باشد كه روزي با تلاش و كوشش خود با ياري خدا انچنين كنيم!اميييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييين يا رب!!!!!!!

    ايا كسي از مسلمانان ميتواند اين كلام مرا تكذيب كند؟؟؟؟ايا دروغ است؟؟؟؟؟

    بياييد در كلام و انيشه و اعمال خود چنين كنيم تا اسلام از ما راضي شود!!!قسم به اني كه مارا افريد اين سخن سخني راست است كه هر مسلماني هر كسي كه به خدا و رسولش و كتابش ايمان اورد اين كلام را بداند و عمل نكند خدا از او راضي نمي شود!!هركس كه قبول كند خداوند هدايتش كرده!!!!!!!!!

    + شيعه 

    آيا پيروي از خالد بن وليد كه مالك ابن نويره را كشت و همان شب كه همسرش در عده وفات بود زنا كرد مايه رستگاري و هدايت است ؟!..

    آيا مگر همين صحابه نبودند كه به ام المومنين عايشه تهمت زنا زدند و قلب نازنين پيامبر (ص) را سخت آزردند آيا ما بايد از اين اصحاب پيروي كنيم ؟!...

    مگر ام المومنين عايشه عثمان صحابي را نعثل نخواند و حكم به كفر او نداد و نگفت او را بكشيد ؟!...

    مگر معاويه بر روي امام زمان خود علي عليه السلام شمشير عداوت و كين نكشيد و نجنگيد آيا پيروي از او مايه رستگاريست ؟!...

    آيا همين صحابه كه با لنگه كفش و چوب بجان يكديگر افتادند مايه هدايت ما هستند ؟!...

    در يك خانواده پنج نفري هر كدام از افراد بنوعي هستند حال نميدانم چطور اين همه اصحاب عادل و دستكار هستند ؟!..

    اهل سنت حتي قرآن را نيز انكار ميكنند همين اصحاب آنقدر خون به دل پيامبر (ص) كه نمودند كه يك سوره كامل در باره آنها صادر شد !...

    + محمد 

    ادامه

    + محمد 
    ادامه
    + محمد 

    واقعا جالب است اهل سنت هم به عليه عليه السلام رضي الله عنه ميگويند و هم به معاويه در صورتيكه اين دو باهم جنگيده اند و خون بالغ بر 25 هزار نفر روي زمين ريخته شده است و از كنار آن خيلي ساده ميگذرند .

    طبق فرمايش قرآن هركس مومني را به عمد بكشد جزاي او آتش جهنم است كه هميشه در آن معذب خواهد ماند حال نميدانم اينها چطور باب اجتهاد را باز ميكنند و درپوشي براي جنايت اصحابشان ميگذارند واقعا كه خنده دار است .

    اميدوارم خداوند همه آنها را به راه راست هدايت فرمايد انشاءا...

    + محمد 

    سلام تو هم حرفهاي منو بدون تعصب بخون و روش فكر كن

    ببين عزيز من اگه من هرچي تو دهنم اومد به مامانت بگم تو چي کار ميکني

    حالا خوب برو قرآن رو بخون توش اومده تمام تمام تمام زنان پيامبر مادران مومنان هستند پس عايشه که همسر پيامبر بود ام المونين هست

    حلا اينم بدون سر دسته قاتلان حضرت عثمان(رض) شخصي منافق و يهود بنام ابن سبا بود که بعدها به 2 گروه روافض و خوارج تقسيم شدند كه روافض كه بازهم يهودي بودند بنيان گذار شيعه بود

    ژس اساس و بن شيعه رو يهوديان ساختند

    + محمد 

    تمام صحابه را نميتوان عادل شمرد مگر اينكه آدمي احمق و كودن باشد :

    تهمت صحابه به همسر پيامبر گرامي اسلام (ص) كه پيامبر (ص) را بشدت آزردند .

    عايشه بعد از مرگ برادرش محمد ابوبكر در هر قنوت نماز معاويه را لعن مينمود .

    عايشه صحابيه عثمان صحابي را نعثل خواند و او را كافر شمرد و حكم به قتل او داد .

    خالد بن وليد لعنه الله عليه مالك ابن نويره را كشت و همان شب با زنش كه در عده وفات بود زنا كرد . اهل سنت او را شمشير كشيده خدا ميدانند در صورتي كه او شمشير شكسته شيطان بود آيا پيروي از او مايه هدايت و رستگاريست .

    خداوند كريم در قرآن اعراب اطراف مدينه را منافقاني ميداند كه نفاقشان ماهر و استادند .

    آيا اينها همچون ستارگانند . آيا پيروي از آنها مايه هدايت و رستگاريست .

    اهل سن حديثي دارند بنام عشيره مبشره كه پيامبر 10 نفر را به بهشت بشارت داده است . طبق فرمايش قرآن هركسي مومني را به عمد بكشد جزاي او آتش جهنم است كه هميشه در آن معذب خواهد ماند حال برپا كنندگان جنگ جمل كه بالغ بر 25000 نفر را بخاك و خون كشيدند را ميتوان جزء بهشتيان دانست .

    آيا طلحه كه گفت بعد از مرگ پيامبر (ص) همسر او را به زني خواهم گرفت و پيامبر را بشدت آزرد !... ميتوان پيامبر او را به بهشت بشارت دهد .

    آيا طلحه و زبير كه دستشان در قتل عثمان ديده ميشود . هم عثمان كه به قتل رسيد و هم قاتلان او طلحه و زبير را ميتوان جزء بهشتيان دانست .

    روي سخنم با اهل سنت و جماعت است :

    لطف بفرمائيد لباس تعصب عناد و دشمني و عينك بدبيني را از خود دور كنيد و به اين آيه قرآن كه ميفرمايد فبشر عبادالذين ...... مژده به آن بندگاني كه به تمامي سخنها گوش فرا ميدهند و از بهترين آنها پيروي ميكنند استناد كنيد تا مبادا مشمول آيه كل انعام بل اظل نگرديد .

    ام المومنين عايشه _ رضـــــــــــــــــــــي الله عنها _ و دوستانش طلحه و زبير _ رضــــــــــــــــــــي الله عنهما _ همين طوري با يک عدّه آدم با سپاه علي برخورد کردند و توسط اين سبايي ها _ خذلـــــــــــــــــهم الله _ فتنه در گرفت ، وگرنه اصلا سپاهي در کار نبود ، همه عمه و خاله ي هم بودند ، اصلا به تو چه که کي با کي جنگ کرد ؟ حضرت عثمان _ رضـــــــــــــــــــي الله عنه _ شجاعانه سينه ي خود را سپر کرد تا در جريان وي کسي کشته نشود ، ولي عايشه و طلحه و زبير و معاويه و دار و دسته شان _ رضي الله عنهم اجمعين _ فقط به خاطر لوث نشدن خون آنجناب آنهمه جـــــــــــــــــــــــتهاد کردند و کشته شدگان از هر دو طرف هم در جنگ جمل و هم در صفين و ... همه در بهشت هستند ، معاويه خود برتري علي را مي دانست .
    اصلا يزيد هم همينطوري به اشتباه حسين را کشت ، حسين داشت مي رفت به دوستانش در کوفه سر بزند _ همان گونه که طلحه و عايشه و ... در جمل _ ييــــــــهو همين جوري سپاه ميليوني يزيد به افراد او برخورد کردند و همه شهيد شدند ، اتفاقي نيفتاد ، يک اشتباه ساده بود ، يزيد _ رضي الله عنه _ حتما توبه کرده است .
    صحابه ستارگان آسماني هدايتند ، اگر چه با هم در آسمان برخورد کنند .

    سلام .

    وب خوبي داريد .

    موفق باشيد .

       1   2      >