• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اسلام كودك نابالغ؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    ببينيد دوستان

    اين وب لاگ تنها به بررسي مشکلاتي ميپردازد که منافع ملي و ملت ايران را تهديد ميکنند ما خود را در قبال مشکلات ايران مسئول ميدانيم نه مشکلات تمام کائنات. اين يک وب لا گ فارسي است و نوشتن در مورد ادياني همچون دين مسيحيت و يهوديت و... چندان مخاطباني در ميان فارسي زبانان پيدا نخواهد کرد. در صورتي که دين يهوديت هم همين قوانين وجود داره و قوانين کليسايي .

    يهوديان و مسيحيان هرگز خطري براي ما نداشته اند، اين يهوديان و مسيحيان نبوده اند که 1400 سال پيش و 23 سال پيش به ايران حمله کنند و قتل و جنايت و تجاوز کنند. ملايان ايران يهودي نيستند! اسلامگرا هستند! مشکل ايران يهوديت و صهيونيسم نبوده و نيست.


    اين وب لاگ و هر انساني هرگونه جنايت وزير پا گذاشتن قوانين حقوق بشر توسط هر گروه، فرد، سازمان، کشور را محکوم ميکند اما اين وب لاگ فعاليت هاي خود را محدود به مبارزه فکري با اسلامگرايي و اسلامگرايان و خرافات اسلامي و مسائل فرهنگي ايران ميداند. لذا انتظار اينکه اين وب لاگ به افشاي جنايات ژاپني ها و آلماني ها و صهيونيستها و آمريکايي ها و انگليسي ها و... بپردازد انتظار غلطي است.

    ميان جنايات غرب و جنايات اسلامگرايان تفاوتهاي اساسي وجود دارد. اساسي ترين تفاوت اين است که اگر در دنياي متمدن جنايتي صورت ميگيرد اين جنايت معمولا خطاي يک شخص است و آن شخص طبق قانون مجرم است و مجريان قانون و يا قوه قضائيه آن شخص را تنبيه و مجازات ميکند. اما درنقطه مقابل يعني در جهان اسلام اگر جنايتي انجام ميشود، اين جنايت از طرف دولت حمايت ميشود و کاملا قانوني است، مثلا شکنجه کردن در نظام مقدس ناجمهوري اسلامي کاملا قانوني است و کسي نميتواند به آن اعتراض کند. اگر کار خلاف قانوني هم حتي انجام شود کسي جرأت اعتراض به آن ندارد چون دولت حامي آن است. تفاوت ميان جنايات در ايران و در غرب اين است. به عبارت ديگر جنايات اسلامگرايان تماماً جنايات قانوني هستند و بر اساس مرام و منطق اسلامي نه تنها جرم نيستند بلکه کارهايي خداپرستانه هستند و اسلامگرايان انتظار دريافت پاداش در قبال آنها را دارند.