• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اسلام كودك نابالغ؟!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عبدالرحمن عمر. 

    بسم الله الرحمن الرحيم.

    مسئله بعدي اين است كه شماها فكر مي كنيد مذهب به نام وهابي است كه كارش اختلاف انداختن و ضرب و شتم شيعه در عربستان است.اصلا اين طور نيست محمد عبدالوهاب مذهبي نياورده جالب اينكه خودش حنبلي بوده و بر آن مذهب هم وفات نموده.بلكه حركت او حركت اصلاحي از خرافاتي بوده كه مردم گرفتار آن بودند .و با توسل به قبور و جادوگران و فالگيران سرگردان بودند.وفقط اين را براي توضيح گفتم.و خيلي ها هم آراي ايشان را قبول دارند.براي مثال من خودم شافعي مذهبم و لي با آراي ايشان موافقم .و خيلي هاي ديگر هم همينطور.و بعضي را نه مثال با حرف علامه ابن باز با جشن تولد موافقم و خيلي بدعتهاي ديگر .و در بعضي مواقع هم مخالفم.و هرچي كه علما گفتند دليل و حجت نخواهد بود.

    مسئله بعدي اينكه شيعيان فكر مي كنند چون مكه و مدينه در عربستان هستند و يا عربستان كشور سني مذهب است پس تمام اعمال حكومتي آنها مورد قبول اهل سنت تمام دنيا است.اصلا اين صحيح نمي باشد زيرا كاري كه حكومت عربستان مي كند ربطي به مسلمين ندارد و اگر به حجاج ايراني كه راهپيمايي كردند تعرض نمودند خوب اين كار و دستور حكومت بوده و شايد براي امنيت كشورش من نميدانم ولي اين مسئله را به مذهب ربط نمي دهم.و يا شايد اگر اهل سنت اين كار را در ايران مي كردند در ست همين اتفاق مي افتاد .والله اعلم.

    در مورد مذاهب چهارگانه اهل سنت فقط در بعضي از فروع با هم اختلاف دارند و ما مي توانيم از اقوال مذهب ديگري هم استفاده كنيم كه من اين كار را مي كنم.واين چهار نفر از فقهاي مايند. ويا شايد در موضوعي به قول اباحنيفه رحمه الله اكتفا كنم.بعضي آنطور.پس اين مسئله اي است كه به خود مسلم برمي گردد.

    باز ازشما تشكر و اميدوارم كه اين وحدت خلاصه به وقع بپيوندد.و اين باعث هم نمي شود كه مردم عقايدشان را عوض كنند. و ان شا‍ءالله هر دو گروه آگاه شوند.

    والسلام عليكم.