• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : محمد تيجاني دروغگو يا راستگو؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 70 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + چرا پيامبر جانشين ..... 

    چرا پيامبر(صلي الله عليه وآله وسلم) جانشيني برنگزيد؟

    يكي از ايرادهاي بزعم ايشان، مهم اين است كه مي گويند: « چگونه مي توان پذيرفت كه رسول خدا (صلي الله عليه وآله وسلم) در امري چنين مهم سكوت كرده باشند و امت را مانند رمه اي بي چوپان بحال خود وا گذارند. اين يك اصل غير قابل بحث پيش ايشان است كه هرگز كره زمين از حجت خدا خالي نمي شود پس مي گويند محال بود كه پس از مرگ پيامبر (صلي الله عليه وآله وسلم) اين قانون دستخوش تغيير شود».

    آنها به استدلال زياد چنگ مي زنند و آنرا از براهين قوي خود بحساب ميآورند اما باز بر اساس فرمولي كه داريم اين نقطه نظر را نيز محك مي زنيم تا ببينيم كه آيا خالي از تناقص است يانه؟

    متأسفانه دراينجا نيز علماء شيعه دچار تناقص گوئي شده اند.

    از يك سو مي گويند دنيا از حجت خالي نمي شود و زمين بدون رهبري نمي ماند و محال است كه امر مهم جانيشني پيامبر مسكوت گذارده شده باشد و از طرف ديگر ما عملأ مي بينيم كه امروز جهان حتي در نزد خود آنان از حجت خالي است و مسئله جانشيني پيامبر لا ينحل مانده است چطور دقت كنيد به عرايضم!:

    علماء شيعه مي گويند خدا (جل جلاله) حضرت علي و بعد امام حسن و بعد امام حسين بعد امام سجاد و الي آخرتا مهدي 12 امام را به جانشيني پيامبر برگزيد مي گوييم بسيار خوب از آخري مي پرسيم:

    امام مهدي حالا كجاست؟

    من نوعي را چرا خدا بدون رهبر گذاشته است؟

    اگر از عدالت خدا بدور بود كه امت محمد را بدون رهبر رها كند از عدل او بس دورتر خواهد بود كه مرا و امثال مرا و شما را كه از زمان پيامبر خيلي فاصله داريم بدون رهبر رها كند مي گوييد ( رها نكرده و رهبر ما مهدي است كه حي و حاضراست ) باز مي پرسيم ( خوب كجاست كه من از او بپرسم كه حق با كيست؟ ) شما در جواب من اي برادران اهل تشيع چه مي گوئيد مگرنمي گوييد كه او پشت پرده غيب پنهان است و دسترسي به او ممكن نيست و بايد به قرآن و احاديث ائمه و پيامبر مراجعه كرد خوب پدر آمرزيده ها پس باز به حرف ما رسيديد.

    مهدي از ميان شما به پشت پرده غيب رفت و جانشيني نگذاشت و شما را بي رهبر گذاشت شما اين حق را به مهدي ميدهيد از عدالت خدا هم بدور نمي دانيد خوب پس چرا وقتي مي گوئيم پيامبر خدا (صلي الله عليه وسلم) جانشيني برنگزيد و قرآن و سنت را براي ما گذاشت ناراحت مي شويد و آبرو درهم مي كشيد؟

    اول شما براي مهدي نايب درست كرديد و 70 سال كه عمر يك آدم است مردم را سرگرم كرديد و چون زمينه را براي ظهورش آماده نديديد عمرش را طولاني كرديد و نايب را هم مردود دانستيد و بالاخره واضح است كه امروز من بدون رهبر هستم شما خواننده هم بدون رهبر هستيد ولازم است كه خودمان بنشينيم و رهبر خويش را برگزينيم و انتخاب رهبر را در پرتو هدايتهاي قرآن و سنت انجام دهيم همانطوركه برادران اهل تشيع انكار را مي كنند و كردند اول خميني را انتخاب كردند نمايندگان خبرگان را انتخاب كردند اگر مهدي زنده و اوامرش ظاهر باشد كه ديگر نيازي به انتخاب نيست وقتي رهبر الهي درميان ما باشد ما ديگر كي هستيم كه رهبر انتخاب كنيم وقتي حضرت محمد(صلي الله عليه و آله و سلم) درميانه صحابه بود كسي انتخاب نمي دانست يعني چه. هيچكس نمي آمد امير لشكر را خودش انتخاب كند همه اينها به امر حضرت محمد(صلي الله عليه و آله و سلم) بود و حضرت محمد(صلي الله عليه و آله و سلم) را هم مردم انتخاب نكرده بودند اين واضح است. او پيامبر و برگزيده الله (جل جلاله) بود خوب حالا كه ما به خود حق انتخاب رهبر را ميدهيم چرا به صحابه نمي دهيم؟