• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : محمد تيجاني دروغگو يا راستگو؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 70 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 

    با سلام و احترام :

    تمام كتابهاي آسماني از جمله انجيل - تورات - زبور و ... دچار تحريف شده اند و تنها قرآن است كه از تحريف بدور مانده است . خداوند در قرآن مجيد ميفرمايد ما قرآن را فرو فرستاديم و خود آن را حفظ ميكنيم .

    جالب است وقتي سردمداران و روبه صفتان اهل سنت و جماعت نتوانستند قرآن را تحريف كنند ، تصميم گرفتند معني و مفهوم واقعي آن را عوض كنند بنابر اين آيه انما وليكم .... كه تصريح در امر جانشيني مولا علي عليه السلام را دارد به معني دوست تفسير كردند .

    اهل سنت واقعه 18 ذيحجه را كه بيش از 140 سند معتبر در كتابهاي خود دارند با آن خطبه طولاني كه پيامبر 3 روز مردم را در آن گرماي طاقت فرسا نگه داشت را گاهي منكر آن ميدانند و گاهي ...

    فرق يك انسان با يك خر را ميدانيد چيست

    انسان دست و پا دارد - خر نيز دارد

    انسان عقل دارد - خر نيز دارد

    انسان فكر ميكند - خر نيز فكر دارد

    اما انسان دست به استدلال ميزند و اين از شعور خر بدور است

    حال حكايت اهل سنت است . هرچه دلايل قرآني و استدلالهاي محكم ارائه ميكننيم باز هم طبق احساسات پوچ عمل ميكنند . تا جائيكه پيامبر گرامي اسلام را همچون انسان عادي كه دچار سهو و نسيان و فراموشي ميگردد مي پندارند . در اينصورت چه اعتباري به قرآن ميتوان نمود كه توسط پيامبر به مردم اراده شده است .

    اگر پيامبر سخن ما را نميشنود پس چرا در نماز آن هم پنج نوبت به او سلام ميدهيم و ميگوئيم السلام عليك ايهاالنبي و ...... آيا اين خنده دار نيست ؟

    يك ساعت تفكر بهتر از هفتاد سال عبادت است .

    واقعه جانسوز كربلا در سقيفه شكل گرفت ...

    آري ... تيري را كه در كربلا بر گلوي نازنين حضرت علي اصغر عليه الصلاه والسلام نشست آن را ابوبكر در سقيفه پرتاب كرده بود .

    الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد