• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : مولوي و محبت اهل بيت
  • نظرات : 2 خصوصي ، 68 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ارسلان 
    من نميدانم چطوره که علماي اهل سنت صيغه را که پيامبر حلال کرد ، حرام ميدانند ولي لواط که هر پيامبري در طول تاريخ آن را حرام کرد را در بعضي شرايط حلال ميدانند !!!!!!!!!

    اگر ميدانستيد در حوزه هاي علميه شيعيان چه درسهاي سنگيني (از کتب شيعه و سني ) تدريس ميشود هرگز چنين حرفهايي را نميزديد .

    چيزهايي که که سنيها به شيعيان نسبت ميدهند يا اصلا وجود خارجي ندارند و فقط شايعه هستند و عوام سني هم چشم و گوش بسته تکرار ميکنند بدون اينکه در صحت آن تحقيقي کنند . يا اينکه مطالبي هستند که اگر پيگيري کنيد متوجه ميشويد شيعيان در اثبات آنها از قرآن ، روايات معتبر ميان سني و شيعه وکتب معتبر خود اهل سنت استفاده ميکنند .

    اهل سنت اگر هم بتوانند گلايه اي منطقي کنند فقط برميگردد به برخي رفتارهاي نامناسب و دور از عقل برخي خرافه پيشگان بيسواد که فقط در شناسنامه شيعه هستند و بس . مثلا کارهايي مانند قمه زني . ولي لازمه بدانيد اين رفتارها مورد تاييد علماي شيعه نيستند و فقط ميان افراد بيفرهنگ و بيسواد رايج است . مثل اون آدم ناداني که گفته بود اگه خود امام زمان هم بگويد قمه نزن ، من ميزنم !!

    جاي تاسف است که به جاي حل اختلافات با دليل و منطق ، برخي افراد (چه شيعه و چه سني) با مطالبي که مينويسند سعي دارند روي زخم هم نمک بپاشند تا دل خودشان خنک شود ولي با اين کارشان نه تنها حقيقتي آشکار نميشود بلکه اگر به خاطر اين بد رفتاري سبب لجبازي طرف مقابل شوند ، گناهش گردن آنها هم هست .