• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اهانت دجالان به علي بن ابيطالب (ع)
  • نظرات : 18 خصوصي ، 182 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    در پاسخ به ****

    دوست خوبم سلام

    براي من مهم نيست که شما شيعه هستي يا سني. همين که گفتي که منمسلمانم و دارم درباره ي دينم تحقيق مي کنم خيلي براي خود داراي ارزش و احترام است. بنده اين سخنان را مي گويم و براي شما اثبات حقيقت مي کنم که در شناخت صحيح دين خود دچار اشتباه نشويد...

    قبلش چند چيز را روشن کنم تا شما فکر بد نسبت به شيعيان نکنيد !

    اولا نه بنده و نه هيچ يک از دوستان قصد توهين به کسي يا کساني يا مذهب خاصي را نداريم. هر چه مي گوييم بر طبق واقعيت است.

    وقتي بنده مي بينم فلان وبلاگ دارد مي گويد منابع شيعه هيچ يک معتبر نيستند و شيعيان احاديث را خود جعل مي کنند، ايا نبايد جواب چنين فردي را داد؟

    ما در مذهب تشيع علما و دانشمنداني زيادي داريم که از هر يک از انها کتب بسياري باقي مانده ! مثل محمد باقر مجلسي، علامه حلي، علامه حر عاملي ،شيخ الواعظين شيرازي و ... که وقتي قسمتي از کتاب هاي انان را مي خواني متوجه فصاحت و بلاغت اين کتاب ها و مطالب انها مي شوي. وقتي مديراين وبلاگ مي گويد منابع شيعه معتبر نيست در واقع توهين به اين علما و فضلا مي کند. حال اگر کسي مثل من يا بقيه دوستان بيايند و جواب اين ادم را بدهند ايا اين کارشان از روي تعصب است ؟

    مثلا اگر کسي به پدر يا مادر شما توهين کند شما جواب او را نمي دهيد که مبادا کارتان از روي تعصب باشد!

    وقتي اين اقا ميايد مي گويد که احاديث را شيعيان جعل مي کنند، نبايد جوابش را داد؟ در واقع اين اقا تهمت جعل حديث را به ما مي زند؟ ايا تهمت خود گناه بزرگي نيست؟

    حال اگر کسي پيدا شود که جواب اين اقا را با دليل و منطق بدهد متعصب است؟

    بنده در وبلاگم تا به اکنون به شبهات اين وبلاگ در سه قسمت جواب داده ام. شما به وبلاگم بياييد اگر ديديد بنده از روي عناد و دشمني پاسخ داده ام هر چه دوست داشتيد به من بگوييد !

    ما شيعيان پيرو اهل بيت و پيرو سنت پيامبريم .

    در کجاي تاريخ ديده شده که پيغمبر سه رکعت نماز مغرب خود را قبل از اذان بخواند !!!؟؟؟ در صورتي که اهل سنت( نمي دانم به چه دليل) سه رکعت نماز مغرب خود را قبل از اذان مي خوانند.؟

    در کجاي تاريخ زندگي پيامبر ديده شده که پيامبر(ص) نماز خود را به تفريق ادا کند؟ در صورتي که ابن عباس يکي از صحابه پيامبر که به حبر امت معروف است و بزرگ ترين و معتبر ترين نقل کنند ي احاديث پيامبر هست مي گويد: با پبامبر بوديم و ايشان بدون هيچ خوف و ترسي هفت و هشت رکعت نماز خواند.

    يعني پيامبر نماز هايش را همه به جمع خواند.

    ( دوست خوبم اگه خواستي منابع اين صحبت ابن عباس را در اختيارتان مي کذارم که فکر نکنيد بنده دروغ مي گويم)

    وقتي يکي از دانشمندان سني مذهب صراحتا در کتابش مي نويسد که:

    (( آنها که پس از پيامبر از عترت فاصله گرفتند، حلال را حرام و حرام را حلال مي کردند و به خود اجازه ميدادند که با قياس و راي خود احکام دين را به دلخواه تغيير دهند.تنها عمر در حکومت ده ساله ي خود 94 حلال را حرام اعلام کرد و نسبت به حج تمتع و متعه ي زن گفت: تا ديروز حلال بود ، من امروز انرا حرام اعلام مي کنم.))

    منبع: نفسير مفاتيح الغيب،فخر رازي، جلد 10،ص 54

    ادامه دارد