• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اهانت دجالان به علي بن ابيطالب (ع)
  • نظرات : 18 خصوصي ، 182 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    دوست خوبم، شيعه بر اين عقيده است که حلال محمد تا اخر حلال و حرام محمد تااخر حرام است.

    حال من از شما سئوال مي کنم: ايا مي شود کار حرامي را براي مدتي بسته به شرايط اجتماعي حلال کرد؟ مثلا خوردن شراب را براي مدتي در کشور ازاد کنيم؟؟

    حلال تا اخر حلال و ثابت و حرام تا اخر حرام و ثابت...

    در کجا ديده ايد يکي از امامان معصوم ما تغيير و تبديلي در احکام دين بکنند( که ديگر حلال را حرام کردن و حرام را حلال کردن جاي خود دارد)

    ما شيعيان پيرو همين امامانيم.ما شيعيانيم که مانند پيامبر نماز مي خوانيم و در ان تغييري ايجاد نمي کنيم.

    حال شما خود بگوييد که اهل سنت واقعي کيست؟

    و جالب ايجاست که خيلي از احاديثي که پيامبردر شان مولا علي (عليه السلام) و اهل بيتش گفته، علاوه بر اينکه در کتاب هاي شيعه هست در خيلي از کتب معتبر اهل سنت نيز مي باشد.

    يعني خيلي دانشمندان سني مذهب صراحتا امده اند حقايق را نوشته اند که مسلما حقيقت به نفع شيعه است.

    خيلي از برادران اهل سنت شهادت حضرت زهرا (س) و به اتش کشيدن درخانه ي ايشان و به زور بردن علي (ع) را به مسجد توسط عمر و ماموران ابوبکر انکار مي کنند در صورتي که خيلي از کتب معتبر وتاريخي اهل سنت به اين حقيقت اعتراف کرده اند که ابوبکر و عمر عامل و باعث شهادت حضرت زهرا بوده اند...

    مثلا بنده مي ايم اين مطالب را از روي کتب اهل سنت اختيار مي کنم و در وبلاگم مي گذارم و حقايق را بيان مي کنم، اين اين کار من تعصب و کوبيدن مذهب تسنن است. وقتي خود دانشمندان اهل سنت عملا و علنا حقايق را مي نويسند ايا دارند به دوستان هم مذهب خود توهين مي کنند؟مگر اين دانشمندان سني نيستند، پس چرا دارند حقايق را بيان مي کنند و به ضرر خودشان حرف مي زنند.

    ايا تا به حال ديده اي که از طرف علماء شيعه اعلاميه يا بيانيه اي عليه سني ها وجود داشته باشه. سني ها خيلي راحت در کشور زندگي مي کنند و محدوديت خاصي ندارندو در صورتي که در همين عربستان، چندي پيش اين وهابي هاي خبيس بيانيه تکفيري عليه شيعيان اين کشور اعلام داشتند و در ان نوشته بودند : که اين گروه از مسلملنان بيش از خود اسلام براي مسيحيان و يهوديان اين کشور خطرناکند...

    ( براي اطلاعات بيشتر مي توانيد به وبلاگم بياييد و ان را مشاهده کنيد)

    حال دوست خوبم اين ماييم که سني ها را مي کوبيم يا انها يند که ما را مي کوبند؟