• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اهانت دجالان به علي بن ابيطالب (ع)
  • نظرات : 18 خصوصي ، 182 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    خود مي دانيد که تهمت و گذاشتن القاب زشت گناه بزرگي است. بعضي از اين سني ها به ما شيعيان لقب رافضي و مشرک مي دهند. حال دوست خوبم کداميک از اقسام شرک در ما وجود دارد که انها به ما مي گويند رافضي و مشرک؟

    حال دوست خوبم اين ماييم که سني ها را مي کوبيم يا انها يند که ما را مي کوبند؟

    ايا فيلم هايي که اين وهابي هاي خبيس در انها خيلي راحت شيعيان را مي کشند ،ديده ايد؟

    ايا مي دانيد که چرا انها شيعيان را مي کشند و سر از بدنشان جدا مي کنند؟ چون علماء و بزرگان وهابيت از بس سم پاشي مي کنند و مي گويند که : خون و مال اين رافضي ها مباح است.

    دوست خوبم، کداميک از علما شيعه تا به اکنون همچين فتوايي داده؟ در صورتي که مسلمانان همه با هم برادرند و نبايد هم ديگر را بکشند!...

    حال اگر من يا بقيه دوستان مي اييم از شيعه و شيعيان دفاع مي کنيم اين عملمان از روي تعصب است؟

    فرموده بوديد که خيلي از منابعي که استفاده مي کنيد معتبر نيستند!!!!!

    شما بر چه اساسي اين حرف را مي زنيد؟ من و بقيه دوستان براي اينکه راه هر گونه عذر و بهانه اي را بر اهل سنت ببنديم از کتاب هاي خودشان استفاده مي کنيم.( که در اخر نام بعضي از اين کتاب ها را برايتان مي اورم)

    شما مي گوييد که ابوبکر ، صديق است! و در اين باب شعري مي اوريد که در ان شعر، ابوبکر را صديق معرفي کرده است.

    ايا شما حرف يک شاعر را قبول مي کنيد يا حرف مورخين و محدثين را که عمري در پي حقيقت بوده اند و حقايق را نوشته اند؟

    شما وقتي بيشتر کتاب هاي معتبر اهل سنت را باز مي کنيد مي بينيد که انها به اين حقيقت را اعتراف کرده اند که ابوبکر دستور حمله به خانه رختر رسول خدا را صادر کرده؟

    حتي وقتي ابوبکر و عمر پس از ان همه ازار و اذيت و غصب فدک و ...براي دلجويي به خانه علي (ع) رفتند حضرت زهرا اجازه ورود به اين دو نفر نداد که بالاخره با وساطت حضرت علي (ع) انها وارد شدند. حضرت زهرا رو به ابوبکر کرد و گفت : در هر رکعت نمازي که مي خوانم تو را نفرين مي کنم.

    حال ايا ابوبکر ، صديق است؟

    خيلي از اين مطالبي که گفتم در کتب تاريخي اهل سنت موجود است. حال وقتي من مي ايم و قضيه شهادت حضرت زهرا (س) را در وبلاگم مي گذارم و انرا از کتاب هاي تاريخي اهل سنت بيان مي کنم و در ان مي نوسيم که ابوبکرو عمر عامل و باعث شهادت يگانه دختر رسول خدا هستند ايا بنده تعصب دارم يا دارم دشمني با اهل سنت مي کنم؟

    مگر رسول خدا نفرمود: فاطمه پاره ي تن من است، هر کس او را بيازارد مرا ازرده و هر کس او را خوشحال کند مرا خوشحال کرده است:

    ما شيعيان هيچ غلو وزياده روي نسبت به مولا علي و اهل بيت نداريم.. چيزي نمي گوييم و نمي نويسم مگر انکه رسول خدا فرموده باشد.

    انچه مي گويم از روي منابع معتبر اهل سنت است:

    ادامه دارد