• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : مناظره با اهل سنت
  • نظرات : 12 خصوصي ، 314 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    سلام به همه دوستان که اين پيام ميخوانند

    اختلاف سبب نمي شود که ادم به ديگري توهين کند اختلاف را بايد از بين برد تا اخوت را جانشين عداوت کنيم

    برادران اهل سنت سلام خاص دارم ويک سوال چرا کساني که با خليفه اول و دوم وسوم مخالفت کردن را کافر مي دانيد ولي وقتي به اماه علي ميرسيد از صيغيه اجتهاد استفاده ميکنيد ؟2-اگر امروز يک جنگ فرضي بين ام المومنين وامام علي در گيرد ما با کدام يک بيعت کنيم و حق با کيست؟

    3- اگر صحابه را عادل و هرکدام از انها منزه بدانيم ايا وقتي با همديگر بجنگند ويکديگر رو بکشند چي ايا با عقل جور در ميايد که هر دو بر حق هستن ؟

    4- ايا حديث رسول اکرم در مورد معاويه که الله لا يشبع بطنه فضيلت يا نفرين است اگر فضيلت است چرا به ديگر اصحاب نگفت؟

    5-چرا حديثي ثقلين که در صحاح شماست که به قران وعترت پيامبر اشاره کرده به کار نميبريد ويک حديث ضعيف و بي سند اسناد کرديد يا حديثي که يکي از راويان ان به دروغ مشهور بوده واز حديثي که در صحاح شماست ومايه وحدت امت است کناره گيري ميکنيد ؟

    6-ايا احاديث که به پيامبر توهين وکذب که داخل بخاري و مسلم وجود دارد که مايه توهين به ساحت مقدس پيامبر اکرم شده را تصحيح وصحت انها رو رد نکرديد واين احاديث را از اين کتب حذف نمي کنيد؟

    7-ايا ابن تيميه که در منهاج السنه جز چهار ص154 به ايمان امام علي عليه السلام با وقاحت وبي شرمي تشکيک ميکند و سب وکره علي در نزد بيشتر صحابه رو اشکار ميکند که اين با حديث پيامبر اکرم صلي لله عليه وعلي اله وسلم که لايحبک الامومن ولايبغضک الامنافق مخالف است ايا امام علي چه کرده که سعي بر بد نام کردن او داريد ايا امام نسائي اين فضايلي که در مورد امام ذکر کرده مگر دروغ است پس چرا معاويه او را به شهادت رساند وووو ديگر؟