بسم الله الرحمن الرحيم
لعنت بر عمر ...
لعنت بر عمر ...
لعنت بر عمر ...
اول جواب علي اقا را ميدم و ايشان را مورد خطاب قرار ميدم که منظورت از جمله اي که از شريعتي ايراد کردي چه بود ؟؟؟؟
اين سخن را مرحوم شريعتي قبل انقلاب خطاب به حکومت منحوس پهلوي ايراد کرد لذا بي جهت چيزي نميدوني را نگو ......
عجب سخنان احمقانه اي ميزني خداوند انسان را مختار افريد و سرنوشت را بدستان خودشان داد ايا نعوذ بالله چون ابا عبد الله الحسين عليه السلام به ان طرز فجيح به شهادت رسيد پس خدا قدرت کمک رساني به او را نداشته ؟؟ ايا خدا خواسته ان مردم حرام زاده حسين را تکه تکه کنند ؟؟؟؟ کمي عاقلانه بينديش خداوند در قران مي گويد که خدا ظالمين را دوست ندارد يعني انسان ها به هم ظلم مي کنند و اين معنيش اين نيست که خدا خواسته ظلم کنند
و اما جناب حامد بهتر است بداني مراجع تقليد ما همچون ايت الله العظمي مکارم شيرازي و مصباح يزدي .و ... ساليان است که از علماي زاهدان دعوت به عمل مي کنند ولي ان ها از ترس جانشان حاضر نيستند سفري به قم کنند چون فکر ميکنند مي کشندشان
و الا همه ديدند که جناب قزويني چه زيبا خير شاهي را به زمين زد و حتي همه بر اين امر گواه بودند ....
اما ان کسي که خود را ايت الله مکارم معرفي کرده اي نه ما با دليل و برهان از خلافاي غاصب حق و دنيا طلب برائت مي جوييم و هيچ ربطي به عجمي بودن ما ندارد و الا خيلي از عجم ها همچون شما هستند که عاشق منافقين امت هستند ....
و اما جناب مهرداد اولا اينکه ربطي نداره اگر اسم يک ظالمي اسم خوبي بود ما ديگر از ان اسم استفاده نکنيم بهتر است بداني نام خليفه غاصب اول عبد الله بود و کنيه منحوسش ابوبکر بود پس اگر اين طور باشد ما ديگر از اسم عبد الله استفاده نکنيم ....
بله محمد بن ابي بکر رحمه الله عليه در دامن علي عليه السلام پرورش يافت و بارها ابراض برائت از پدر ش مي کرد لذا نتيجه مي گيريم ربطي نداره اگر پدر منحوس بود پسرش هم منحوس باشد و اگر اسم کسي از اسم غاصبين بود پس ابراض محبت به او باشد ...
به اعتراف خود امير المومنين عليه الصلاه و السلام به اين جهت اسم پسرش عثمان نهاد به ياد يکي از شهداي بدر به نام عثمان بن معظون
متاسفانه امثال شماها به جايي که بياييد و عقلاني فکر کنيد مي اييد و از يک سري شواهد باطل استناد به حقانيت دشمنان مي کنيد خودتون کمي فکر کنيد و ببينيد که ايا علي که هزار هزار روايت در مدح اوست و غدير خم جايگاه وصايت اوست و قران علنا اطاعت علي را عطف به اطاعت خودش مي کند بر حق بود يا ان ابوبکر و عمر که جز نکبت هيچ کاري نکردند ... اگر شيخين حقيقتا عادل بودند ايا جا نداشت علي را امام معرفي کنند ؟؟؟ اگر شورا براي امر وصايت امري صحيح است پس چرا ابوبکر عمر را بدون شور خليفه و وصي خويش خواند ؟؟؟ در خود صحيح بخاري است اين مطلب که عمر علنا به رسول خدا تهمت هذيان داده ... ايا باز هم منکريد ؟؟؟