• وبلاگ : شيعيان اهل سنت واقعي
  • يادداشت : اهانت دجالان به علي بن ابيطالب (ع)
  • نظرات : 18 خصوصي ، 182 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
     
    + ابولولو 

    جناب حيدر عثماني

    ميبينم كه تا نا كجا آبادت سوخته انشاءالله در روز قيامت تو با ابوبكر و عمر و عثمان ملعونت محشور ميشي ما هم با مولايمان علي

    + حيدر عثماني 

    تصحيح و ويرايش

    تو زمان پيامبر وقتي که پيامبر خواست نداي توحيد سر بده و مردم رو دعوت به توحيد بکنه بهش پيشنهاد پول زن مقام و همه چيز دادند تا دست برداره از اين كارش ....................

    حالا شما براي شيعه کردن وام و پول و ... ميدين ؟ اينه منطق شما

    المومن لا يکذب آقاي مدير محترم شما اگه خيلي راستگو هستين و هدفتون رد شبهات تشيع هست ميرفتين نظر ابولو لو خبيث رو تو نظراتشون به صحابه توهين كردن پاك ميكردين

    + حيدر عثماني 
    تصحيح
    + حيدر عثماني 
    + حيدر عثماني 
    ويرايش
    + حيدر عثماني 

    کسي که بخواد هدايت شه هيچ کسي جلوش رو نمي تونه بگيره مگر خدا !!!!! حالا باز هم شما بگو کتاب هاي اهل سنت رو دانلود نکن؟ تو زمان پيامبر وقتي که پيامبر خواست نداي توحيد سر بده و مردم رو دعوت به توحيد بکنه بهش پيشنهاد پول زن مقام و همه چيز دادند حالا شما شيعه ها براي يعه کردن وام و پول و ... ميدين ؟

    کسي عقيده اش رو نمي فروشه مگر اينکه عقيده اش سست باشه ؟ شما شيعه ها بهتره ننه من غريبم بازي در نيارين ! همين علماهاي شما مثل دانشمند در خطاب ما سني ها از الفاظ ...... زاده که شرمم اومد بنويسم استفاده ميکنن؟ ما در جواب چه عکس العملي بايد نشون بديم؟؟ تا بخوايم اعتراض کنيم ميگن حرف نزنين وحدت به هم ميخوره و امثال اين توحينات خيلي زياده ابراهيم حاتمي کيا يي ها و افرادي از اين قبيل . لعن بر اصحاب هم که کم نيست. پخش جزوه ها و فرستادن اونا به مساجد اهل سنت .در مورد نهج البلاغه هم بايد بگم به اندازه کافي شما شيعه ها تحريفش کردين به نفع خودتون و به خيال خام خودتون . اي کسي که از اهل سنت خبر نداري بدون که ما تو خطبه هامون اسامي خلفاي راشدين ابوبکر عمر عثمان علي رو مياريم و همه اين کذبياتي که شما نوشتين چيزي نيست جز مظلوم جلوه دادن تشيع به دروغ . با دروغ کاري از پيش نمي بريد . المومن لا يکذب آقاي مدير محترم شما اگه خيلي راستگو هستين و هدفتون رد شبهات تشيع هست ميرفتين نشر ابولو لو خبيث رو ه تو نظراتشون به صحابه توهين كردن ميكردين. البته نميدنم شايد هم خودتون بودين بالاخره قال رسول الله المومن لا يكذب و. من اين رو در مورد شما نمي بينم . فقط خواهشا اگر نظرم باب ميلتون نبود پاك نكنين من خودم به عنوان يك سني اعتقاد دارم هر كي به حضرت علي توهين كنه اون مسلمان نيسست . پس خواهشا اين دروغ ها رو جا ندين اين جا

    اميرالمومنين علي (ع) و عترت

    پاسخ به شبهات اهل سنت از کتب معتبر خود اهل سنت

    با سلام

    وبلاگ جهان تشيع با اطلاعات متنوع راه اندازي و به روز است

    + شيعه گنبدي 

    اين هم نمونه ديگر توهين بزرگان سني به ساحت مقدس اميرالمومنين علي (ع):

    احمد بن حنبل روايت مي‌کند: رسول خدا بر علي و فاطمه وارد شد و آنها را براي نماز بيدار کرد. سپس به خانه‌اش بازگشت و مقداري از شب را نماز شب خواند اما صدايي از آنها نشنيد. دوباره بازگشت و بيدارشان کرد و گفت برخيزيد و نماز بخوانيد. علي نشست و با دستانش چشمش را ماليد و گفت به خدا قسم ما نمازي به جز نماز واجب نمي‌خوانيم. روحمان نيز در دست خدا اگر خواست بيدار مي‌شويم!! ( يعني لزومي ندارد که تو ما را براي نماز بيدار کني!) رسول خدا ناراحت شد و از آنجا بيرون آمد و با دستش بر ران خود مي‌زد و سخن علي را تکرار مي‌کرد!

    علي و فاطمه كه نماز به واسطه حب ولايتشان مورد قبول خداوند ميشوند را كاهل در انجام نماز معرفي ميكنيد

    چرا كه نميتوانيد بزرگي خلفايتان اثبات كنيد

    پس به شيعه خرده نگيريد

    + شيعه گنبدي 

    اين هم هنر نويسنده يكي از صحاح شما:

    بخاري نقل مي‌کند که رسول خدا بر منبر رفت و گفت: « فرزندان هشام بن مغيره از من اجازه گرفتند که دخترشان را به ازدواج علي بن ابيطالب درآورند. من هرگز اجازه نمي‌دهم اجازه نمي‌دهم اجازه نمي‌دهم مگر اين که فرزند ابوطالب دخترم را طلاق دهد. چرا که فاطمه پاره تن من است هر که او را اذيت کند مرا اذيت کرده و هر که او را نگران کند مرا نگران کرده است»

    حال انكه منظور حضرت را اگر باكمي انصاف بنگربم ميدانيم منظور حضرت چه كساني بودند.

    + شيعه گنبدي 

    اما درباره سب و فحش دادن به صحابه. اين مسأله جنجالي و حساس، بارها و بارها به وسيله دانشمندان شيعه توضيح داده شده است و گفته‌اند كه: «در فرهنگ و ادبيات ما، سب و فحش جايي ندارد. اميرالمؤمنين علي بن ابيطالب(ع) نيز از اين كار نهي كرده است. شريف رضي در نهج‌البلاغه اين كلام اميرالمؤمنين را آورده است كه: «خوش ندارم شما فحش دهنده باشيد». البته نمي‌توان انكار كرد كه در برخي محافل شيعي، اين كار صورت مي‌گيرد؛ همانطور كه در برخي محافل اهل سنت كاري زشت‌تر از آن روي مي‌دهد كه همان تكفير شيعيان و تكفير علماي آنان باشد؛ علمايي كه حاملان وحدانيت و قرآن و داعيان تقريب و توحيداند.

    «معاويه» و بني‌اميه ساليان سال به كاري قبيح‌تر از اين دست مي‌زدند؛ يعني سب امام علي(ع) را بخش‌نامه كردند و آن حضرت را در تمام عصر خلافتشان (غير از دوران عمر بن عبدالعزيز) بر منابر لعن نمودند... و رنج اين زخمي كه معاويه ايجاد كرد متأسفانه تا امروز باقي است.

    بله، ما از دشمنان آل محمد(ص) برائت مي‌جوييم، و نيز از كساني كه با آنان جنگيدند، آنان را كشتند و آنان را آواره ساختند. و آيا كسي از علماي مسلمين توان آن را دارد كه ما ار از اين برائت منع كند حال آنكه رسول الله(ص) آشكارا، علني و بيشتر از يك‌بار، از چنين افرادي برائت جسته و آنان را نفرين نموده است؟

    + شيعه گنبدي 

    اهانتي در اهل سنت به علي و فاطمه شده را نديده ميگيريدو موضوع كافر و مشرك خواندن شيعيان آنهم از جانب علماي اهل سنت نمي بينيد مانند:

    پروفسور اسرار احمد (پاکستان) که چندي پيش امام علي (ع) را العياذ بالله متهم به شرب خمر نموده بود

    يا:

    آقاي قرضاوي از بزرگان اهل سنت كه گفته است :

    معتقدم كه شيعه يك گروه ساختگي و در نتيجه يك فرقه ضاله است

    + شيعه گنبدي 

    وقتي از من نام ناشر - نويسنده - تاريخ چاپ را ميخواهيد نا خواسته حرف مرا تاييد ميكنيد يعني ممكن است مطلب مورد ادعاي من در نوشته يك ناشر باشد در نوشته ناشر ديگر نه - شايد در چاپي مربوط به يك تاريخ باشد و در چاپهاي بعدي نباشد و .....

    و گرنه چه فرقي ميكند.

    + شيعه گنبدي 

    دوست بزرگوار جناب آقاي گوراوغلي بگ

    بيان برخي واقعيات تاريخ اهانت نيست اتفاقي است كه افتاده - حالا چشممان را ببنديم و با باور غلط خودمان را گول بزنيم كه به قباي كسي بر نخورد ؟موضوع خلافت خلفاي راشدين پس حضرت رسول واقعيت بوده ولي حقيقت نبوده . و ميان واقعيت تا حقيقت تفاوت بسيار است .

    انچه كه بعنوان مرجع آوردم چندان گنگ نيست (حداقل با مراجعي كه خودتان آورده ايد مقايسه كنيد)

    موضوع دروغگو خواندن ما از جانب اهل سنت چيز تاره اي نيست هرجا كه مطلبي وفق مرادشان نبوده دروغ تلقي شده است - براي اطمينان بيشتر برخي كتب چاپ قديم با چاپ جديدشان را مقايسه كنيد ملاحظه ميفرمائيد آن قسمت از كتاب كه اشاره به حقانيت شيعه دارد حذف شده است - خداوند به همه ما انصاف بدهد

    كاش در آوردن احاديث از كتب اهل سنت، مرجع خود را به صورت كامل (نام كتاب، نويسنده، انتشارات، تاريخ چاپ، صفحه) به صورت كامل بيان مي‏داشتيد. چون اهل سنت مي‏گويند شما دروغگو هستيد و آوردن مثال از كتابهايشان را با تحريف مي‏دانند.

    اهل سنت، برخلاف تشييع در كنار احترام و اهانت نكردن به امام علي كرم الله وجهه بر ديگر صحابه نيز احترام مي‏گذارند. چرا؟ چون اعتقاد دارند اهانت به اهل بيت، اهانت به خود پيامبر صلي الله عليه و سلم است. و نيز اهانت به ياران حضرت رسول صلوات الله عليه، اهانت به خود اين پيامبر عظيم الشأن است.

    بنگريد كتب سنت كه شما مرجع آنها را كامل آورده است چه گفته است:

    « هيچ يک از اصحاب رسول خدا، داراي آنقدر فضائل زياد نيست جز علي بن ابيطالب» ( مستدرک حاکم ج 3 ص 107- مناقب خوارزمي ص 3 و 19 – تاريخ الخلفا سيوطي ص 168 – صواعق المحرقه ص 72 – تاريخ ابن عساکر ج 3 ص 63 شواهد التنزيل حسکاني حنفي ج 1 ص 19)

    در روايتهاي پايين نيز، بايد ديد در آن كتابهاي اهل سنت قبل و بعد از اين عبارات چه چيزهايي آمده است. يعني موضوع درباره چه بوده است.

    شما را به سايتي كه آدرس در بالا داده‏ام ارجاع مي‏دهم و كمي انصاف داشته باشيد و كتبي را كه براي ايضاح اهل تشيع در آن آمده است را بخوانيد. اين نوشته را حذف نكنيد تا ديگران نيز بخوانند.

     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >